ניקה גלור

מרכז:אור יהודהבני ברקבת יםגבעת השלושהגבעת שמואלגבעתייםגני תקווהחולוןיהודיפוקרית אונוראשון לציוןרמת גןתל אביבגנותנחשוניםנס ציונהפתח תקווה
השרון:אבן יהודהאודיםבורגתהבית יהושועבית ינאיבני ציוןבצרהגעשהוד השרוןהרצליההרצליה פיתוחכפר הסכפר הרו"אהכפר ויתקיןכפר יונהכפר סבאכפר שמריהוכפר חרותנתניהעמק חפרקדימהקיבוץ איילרמת הכובשרמת השרוןרעננהשפייםעינתחדרהאור עקיבאביתן אהרוןבני דרורגליל יםהעוגןחורשיםמושב חרותרשפוןתל מונד
בריאות הנפש:NLPדימיון מודרךחשיבה חיוביתמודעות עצמיתפסיכודרמהפענוח חלומותקבוצות תמיכהתת מודע
טיפולים אנרגטיים:איזון אנרגטיאיזון אלקטרומגנטי - E.F.Tריפוי אנרגטישחזור גלגוליםתקשור
טיפולי בריאות:דיאטה
טיפולים בתנועה:
מיסטיקה:מיסטיקהפענוח חלומותשחזור גלגוליםתקשורתת מודע

מציאת מטפל

במהלך חיי כמו רובנו נזקקתי לעזרת מטפלים. באופן טבעי היה לי נכון לפנות למטפלים מעולם הרפואה האלטרנטיבית. מצאתי את עצמי לא אחת מול מטפל. שיחד עם כל הידע, ההמלצות, התעודות, ההכלה והניסיון שהתקיימו בו. לא חשתי שאני לגמרי יכולה לבטוח בו לסמוך עליו. מאחר ובעברי הייתי טיפוס קצת סגור ומופנם. השלכתי את החשדנות ואי נוחות שלי, על עובדה זו. פועל יוצא הוא שהשתדלתי להיפתח, לתת "צ'אנס" למרות שתחושת החוסר ההרמוניה שבי הייתה מאוד דומיננטית. יחד עם השתדלותי להיפתח, החלטתי לבדוק ושאלתי את עצמי מהיכן מגיעה התחושה. התשובה בזמנה החופשי הגיעה.

                                       מאוד חשוב שיתקיים איזון אצל מטפל ושאת האיזון הזה הוא יקרין עלי ואלי!!!

קיימים 4 איזונים מאוד חשובים :

* האיזון בין הגבר והאישה.

* האיזון בין הילד והבוגר.

* האיזון בין האני כאינדיבידואל אל מול האני בתוך החברה.

* האיזון בין האנושי והאלוהי.

כדי לדעת שהמטפל מולכם נמצא באיזון או לפחות בהבנה ובנכונות לאיזון, כל שעליכם לעשות הוא להקשיב לתחושות שבכם. חשוב שתשימו לבכם לכך שאתם לא נמצאים במתקפת ביקורת. אלה פשוט חשופים לתחושה אמתית. המגיעה מהמקור הכי עמוק שלכם.

הנה לכם תרגיל פשוט. כדי להתחבר לאותו מקור פנימי שבכם.

נשמו עמוק ודמיינו שאתם מתחברים. לאזור מקלעת השמש שלכם. הנמצאת קצת מעל הטבור. בזמן שהמטפל שלכם מציג את עצמו. דמיינו שהמילים שלו מגיעות לאזור מקלעת השמש, עקבו אחר התחושות והרגשות העולים בכם, כאשר האנרגיות של המילים, נכנסות לתוך צ'קרת מקלעת השמש שלכם בדקו:

האם יש בכם תחושה נעימה, רגועה? או האם עולים בכם צבעים הנעימים לכם? או האם ניגון המילים שלו מעלה בכם תחושה נעימה? או האם עולים בכם זיכרונות נעימים? אם קיבלתם תשובות חיוביות לאחת או יותר מהשאלות,  עומד מולכם מטפל מאוזן בעל יכולות טיפול הראויות לכם.

במידה ואתם חשים:

אי נוחות, חוסר הרמוניה, אי נעימות באזור מקלעת השמש "הבטן מתהפכת".

אתם יודעים את התשובה.