מאיה אילה ויסברג – סדנאות צחוק ותנועה

מרכז:אור יהודהבני ברקבת יםגבעת השלושהגבעת שמואלגבעתייםגני תקווהחולוןיהודיפוקרית אונוראשון לציוןרמת גןתל אביבגנותנחשוניםנס ציונהפתח תקווה
סוגי יוגה:יוגה צחוק
בריאות הנפש:דימיון מודרךחשיבה חיוביתמדיטציהמודעות עצמיתתקשורת מקרבת
טיפולים אנרגטיים:איזון אנרגטיהילינגטיפול באנרגיותריפוי אנרגטיתטא הילינג
טיפולים בתנועה:טיפול בתנועהריפוי בתנועה
מיסטיקה:

על התטא הילינג

גלי התטא הינם הגלים בין הערנות לשינה, כשהמטפל מתחבר לגלי התטא, גם המטופל מחובר אליהם.
ואז בודקים אלו אמונות מגבילות, ופחדים חוסמים את המטופל מלהתקדם בחייו, בעזרת התטא הילינג אפשר לשחרר את המטופל מאותן אמונות ופחדים. כמו כן, תטא הילינג מאפשר להטמיע במקומן אמונות חדשות ומחזקות שיפתחו בפניו דלת לדרך חדשה.
התטא הילינג זאת התערבות בבריאה, המטופל מתחבר לרקיע השביעי, הריפוי נעשה משם, מכוח הבריאה. המטפל בתטא, הוא המתווך שגם דואג שהכול יקרה לטובתו הגבוהה ביותר של המטופל.
בניגוד לרוב הטיפולים שנוגעים בנושאי הטראומות והפחדים , בטיפול תטא הילינג, אנחנו לא דנים ומנתחים אותן, אלא משחררים אותן.
חשוב שהמטופל יגיע ממקום של רצון לשינוי והתפתחות לטובה.
במידה והמטופל סובל ממחלה, או אלרגיה, בודקים מה היא הסיבה הרגשית לכך. במידה והוא מוכן לשחרר אותה, אפשר להשתמש בגלי התטא לשחרר את המחלה. לרוב החולה עדיין מזדהה עם המחלה שלו, לכן לשחרר אותה לוקח זמן, מה שאפשר לעשות, בעזרת דמיון מודרך והתטא הילינג, להביא אותו למקום בו הוא שולט במחלה ולא היא בו.
אתן דוגמא לאישה שהראייה שלה הייתה מאוד חלשה, הגענו יחד לשורש הבעיה, קרה משהו בחייה שלא רצתה להתמודד איתו ולכן היא טשטשה את המציאות שלה, דרך טשטוש חוש הראיה. בטיפול תטא הילינג של 20 דקות, 15 דקות מתוכן הייתה השיחה, השתפרה ראייתה, והיא אינה זקוקה יותר למשקפיי קריאה!
לרוב חמישה טיפולי תטא הילינג מספיקים להביא את המטופל למקום שממנו יוכל להמשיך את חייו ביתר סנכרון וזרימה עם הבריאה.
טיפול בתטא הילינג, נעשה בישיבה כשמטפל מניח את ידיו על ידי המטופל, ניתן גם לשלוח טיפול תטא הילינג מרחוק, אפילו לקצה השני של העולם.
אדם שנמצא בשלב של התקדמות בחייו וחובה סוג של תקיעות, מומלץ שיגיע למס' טיפולים בתטא הילינג שיפתחו לו את הדלת לפרוץ קדימה.