חבילת יהלום אתר כתום לדוגמא

ירושלים:אבו גושבית שמשירושליםכפר עציוןמסילת ציוןמעלה החמישהעין חמדצובהרמת רחלשורשנווה אילןאבן ספירנטףאורהיד השמונה
טיפולים אנרגטיים:רייקי
טיפולים במגע:טיפול בכאבטיפול במגעעוצמת הרכותרפלקסולוגיהשיאצו
עיסויים:עיסוי איורוודה - הודיעיסוי ארומתרפיעיסוי באבנים חמותעיסוי במים - הידרותרפיהעיסוי הוליסטיעיסוי טווינהעיסוי כסאעיסוי לומי לומיעיסוי לימפתיעיסוי משולבעיסוי נשים בהריוןעיסוי סיניעיסוי ספורטיביעיסוי פניםעיסוי צרפתיעיסוי רפואיעיסוי רפלקסולוגיעיסוי רקמות עמוקעיסוי שוודיעיסוי תאילנדיעיסוי תינוקות

עיסוי תאילנדי

 

עיסוי תאילנדי הינו עיסוי המשלב מניפולציות של מתיחות ולחץ על ידי ההנעה של הגוף. מקורו בהודו וסין. העיסוי התאילנדי כולל מגע בין גפיו של המטפל כלפי המטופל, ומבוצע על ידי מפרקיו תוך כדי שימוש במשקל גופו. הטיפול שם דגש על מתיחות שרירי הגוף ושיפור הגמישות עם קצב ריקוד ושילוב תנוחות מעולם היוגה.

העיסוי התאילנדי משחרר אנרגיות חסומות ומסייע באיזון הגוף על ידי זרימה תקינה של האנרגיה במרידייאנים (קווי אנרגיה בגוף), שחרור הצ'אקרות (מרכזי אנרגיה לאורך קו עמוד השידרה) ובהזרמת הדם למערכות שונות ולאיברים בגוף. העיסוי התאילנדי מביא את הגוף למצב של איזון, עוררות ושלווה. העיסוי תורם להארכת הגידים, איזון השרירים בין שני צידי הגוף ופרוק חומצות חלב.

 

בעיסוי זה אין שימוש בשמן בכדי למנוע החלקה של הידיים על הגוף. העיסוי התאילנדי נעשה בלבוש בגדים קלים ונוחים הן למטפל והן למטופל. טיפול זה נעשה לרוב על מזרן שמונח על הרצפה, אפשר לעשותו גם על מיטת טיפולים ולשלב בו לחיצות ומתיחות מסוגי העיסוי השונים.

 

העיסוי התאילנדי הוא טיפול מונע ולא מומלץ בזמן כאב חזק וטראומתי, כדי לא לגרות את העצב ולגרום לתפיסת השריר בצורה חזקה יותר. (במקרה כזה עדיף לבחור בעיסוי עדין יותר). העיסוי התאילנדי הינו עיסוי מיוחד שעונה על מגוון רחב של בעיות רפואיות. המטפל שעוסק בעיסוי תאילנדי הינו מומחה בתחום הרפואה המשלימה ובעל הסמכה מקצועית באנטומיה של גוף האדם, מה שמקנה לו ידע ורגישות לרמת הכאב והסיבולת של המטופל בזמן הטיפול.